GEUS søger leder til enhed for
Logistik og Bygninger

Kan du se dig selv blive leder for vores Enhed for Logistik og Bygninger, hvor dit ansvar bliver at sikre struktur, fordeling og prioritering af opgaver, samt personaleledelse af en mindre gruppe dedikerede medarbejdere?
  
Og er du personen, der altid har føling med, hvordan det går med projekter, byggesager og den daglige drift? Så hører vi gerne fra dig. Stillingen er til besættelse 1. juni eller snarest derefter.
  
Om stillingen
Din hovedopgave bliver at lede en mindre enhed bestående af i alt syv medarbejdere. Enheden varetager en relativ bred portefølje af opgaver, centreret omkring byggesager, drift og vedligehold, bygningssikkerhed samt kontakt til vores Facility Management samarbejdspartner.
  
Du vil få ansvaret for afslutningen af en større ombygning af vores laboratorier, prioritering af renoveringsopgaver og byggearbejder, der bl.a. også i den kommende tid vil omfatte en større ombygning og renovering af GEUS’ lokaler på Øster Voldgade 10 i København. Dette projekt er netop igangsat og omfatter foranalyse, projektering og udførelse. Projektet gennemføres i tæt samarbejde med Bygningsstyrelsen og deres tilknyttede rådgivere og entreprenører.
  
Enheden har også ansvaret for betjentfunktioner som post, varemodtagelse, kort og nøgler, indkøb, udlevering af telefoner samt for drift af vores kerneprøvemagasinlager og feltudrustning, der er beliggende i Tåstrup. Kernelageret rummer mere en 100.000 fysiske kerner samt udrustningen, der har ansvar for feltudstyr, herunder at pakke og sende udstyr til Grønland til brug ved GEUS’ mange ekspeditioner.

GEUS har endvidere en afdeling i Aarhus. Afdelingen har til huse på Aarhus Universitet, hvor du vil få et samarbejde med universitets medarbejdere i forbindelse med driften af vores lokaler samt evt. ombygninger.

Hvem er du?
Du har en relevant uddannelsesbaggrund indenfor byggeri eller bygningstekniske installationer, som f.eks. bygningskonstruktør, arkitekt, maskinmester eller lignende. Du har grundlæggende kendskab til det håndværksmæssige og bygningstekniske installationer. Derudover har du flair for budgetter og byggeøkonomi, ligesom du er vant til at arbejde med byggeriets regler og retningslinjer. Erfaring i personaleledelse vil være en fordel, men ikke et krav. Blot du har lysten til ledelse og evnen til at motivere, uddelegere, udvikle og skabe resultater. Har du en sund dømmekraft, er imødekommende og har personlig gennemslagskraft, er det en fordel for din daglige opgaveløsning.

Vi forestiller os desuden, at du:

  • Kan håndtere mange store og små opgaver samtidigt og kan prioritere mellem disse i dagligdagen.
  • Kan samle trådende for alle interessenter og får energi af at resultater i samarbejde med dine medarbejdere i enheden.
  • Besidder gode samarbejds- og kommunikationsevner samt evner at skrive indstillinger o.a. til f.eks. direktionen.

   

Et arbejdsmiljø med fokus på faglig udvikling og trivsel
Der er mange gode grunde til, at du skal vælge et arbejdsliv i GEUS.

Vi er en mangfoldig medarbejderskare på cirka 300 engagerede medarbejdere i GEUS. I GEUS er tillid og fleksibilitet nøgleord. Arbejdsmiljøet er levende, uformelt og internationalt. Vores arbejdsopgaver er alsidige, og der er god mulighed for, at du selv får indflydelse på udviklingen af din opgaveportefølje.

Vi prioriterer faglig udvikling, blandt andet ved at tilbyde adgang til kurser og anden efteruddannelse. Det sociale er også vigtigt i GEUS, og vi har for eksempel et rigt foreningsliv med personale- og kunstforening.

I GEUS prioriterer vi den enkelte medarbejders generelle trivsel højt. Vi prioriterer, at personaleledere er tæt på medarbejderne, og vi har fleksible arbejdstider, der muliggør, at du kan tilrettelægge dit liv, så der er plads til det, der betyder noget for dig. Hvis der er behov for en enkelt hjemmearbejdsdag, er der også mulighed for det.

Derudover har vi træningsfaciliteter med tilknyttet fysioterapi på arbejdspladsen.

Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til den relevante overenskomst.

Ansættelsesområdet er Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet med tilhørende institutioner.

Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle interesserede uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse.

YDERLIGERE INFO

Ansøgningsfrist: 23. april

Lokation: København K

Interesseret?

Hvis du ønsker supplerende oplysninger, er du velkommen til at kontakte vicedirektør Anne Merete Koefoed på tlf. 20 75 78 31, e-mail: amk@geus.dk.

Er du interesseret? Er du interesseret i stillingen, hører vi gerne fra dig. Ansøgningen skal være vedlagt dit CV samt relevante eksamenspapirer på dansk eller på engelsk.

Ansøgningen sendes via GEUS’ hjemmeside senest onsdag den 23. april 2025 (dansk tid)

Ansøgninger eller andet materiale modtaget efter tidsfristen vil ikke blive taget i betragtning.

DINE FORDELE
SOM MEDLEM I MF

STANDARDPLUS-PAKKEN

TEKSTANNONCE MED DOBBELT SYNLIGHED

Det får du:

• 4 ugers målrettet eksponering af din virksomhed og
jobannonce på Maskinmesterjob.dk.


• Synlighed over for 14.000 tekniske specialister
i Maskinmesterjobs nyhedsbrev.


• Opslag med din annonce på Maskinmesterjobs
Facebook og LinkedIn.


• En 1/2-sides annonce i fagmagasinet
Maskinmesteren.

PRIS
10.995 KR. (EKS. MOMS)

ANNONCEFORMATER

Vi modtager formater i: jpg. gif, png. maks 1,5 MB. Levering skal være til både desktop og mobil.

Desktop

1400 x 270 pixel

1400 x 450 pix

Mobile

1400 x 270 pixel

SÅDAN GØR DU

  1. Kontakt mediakonsulent Dorte Schlünzen på 7610 1146/dosc@stibo.com eller Maskinmestrenes Forening på 3336 4920/ maskinmesterjob@mmf.dk.

  2. Send materiale bestående af:
    Annonceteksten i et worddokument, virksomhedens kontaktinformation, afdeling, logo i høj opløsning, fakturainformation, fotos/video samt relevante brancher til opsætning af søgekriterier:
    Service/handel/rådgivni g, industri, energiforsyning/vand/renovation, skibsfart, offshore og bygge/anlæg.

  3. Materiale, som er modtaget inden kl. 12.00, bliver opsat senest kl. 9.00 næste dag.

  4. Din jobannonce er online indtil ansøgningsfristen eller 4 uger fra offentliggørelsen.