Teknik ansvarlig til vores ejendoms team

Vil du være en del af vores teknikerteam, som varetager overordnet drift og vedligeholdelse af vores tekniske anlæg på de kommunale ejendomme? Så vil vi glæde os til at høre fra dig.

Fredensborg Kommune har høje ambitioner med udvikling af vores bygninger og vi ønsker en knivskarp tekniker, som kan drible med mange bolde i luften på samme tid.

Du bliver en del af Team ejendom, hvor arbejdsopgaverne spænder bredt og løftes af 15 erfarne medarbejdere med forskellige bygge faglige baggrunde som arkitekt, bygningskonstruktør, VVS-tekniker og maskinmestre mm. Der er en høj faglighed, god energi og en uformel omgangstone i teamet.

Team Ejendom er et af tre teams, som til sammen udgør Center for Ejendomme. Her er vores vigtigste opgave at understøtte organisationens øvrige fagområder. I centret arbejder vi med både facilities management, risikostyring, teknik, trykkeri, mm. og ikke mindst med kommunens største anlægsprojekter som ny skole og nye daginstitutioner.

Du skal selvstændigt kunne forestå drift af et antal ejendomme, som eksempelvis institutioner, skoler, fritidsejendomme, m.fl. Sideløbende skal du kunne forestå planlægning og gennemførelse af vedligeholdelses projekter. Der er således altid stor aktivitet og du skal formå at have travlt og arbejde på tværs med flere forskellige centre. På hver ejendom tilknyttes både en tekniker og en bygningsansvarlig, dermed sikrer vi, at samtlige kompetencer er tilstede.

For stillingen gælder, at der er tale om komplekse opgaver, som kræver fagligt og teknisk overblik, kreativitet samt gode samarbejdsevner.
Udover din faglighed er det vigtigt du er en teamplayer, vi hjælper hinanden og byder ind. Du har desuden gode sociale kompetencer, da vi har brug for at kunne kommunikere med mange forskellige brugere.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområde vil typisk være:

  • Varetagelse af såvel planlagt som akut drift- og vedligehold af de tekniske anlæg på en række ejendomme, som typisk vil bestå ved rekvirering af håndværkere til større og mindre opgaver. De daglige opgaver registreres i et FM-system.
  • Rådgivning til vores brugere om tekniske og økonomiske forhold og løsninger
  • Sparring med tekniske rådgivere om dimensionering af varmecentraler, el-installationer, belysning mv.
  • Bygningsgennemgange, projektering / udarbejdelse af udbud både mindre og større opgaver og udarbejdelse af budgetoverslag, økonomistyring samt indhentning af tilbud
  • Være skriftlig stærk således der kan gives gode vejledninger og orienteringer til vores brugere.


For at opnå succes
i stillingen, ser vi gerne, at du er uddannet maskinmester, ingeniør eller tilsvarende; og gerne med nogle års erfaring med såvel drift af anlæg, projektledelse samt byggestyring. Det er vigtigt, at du selvstændigt kan drive opgaverne lige fra ide, brugerinddragelse og udførelse med tilsyn, funktionsafprøvning og aflevering. Og samtidig kan anvende din solide tekniske viden til vores vedligeholdelsesopgaver.

Du kan forvente et udfordrende job, med et stærkt fagligt fællesskab, hvor du gennem dit arbejde har indflydelse på dagligdagen med selvstændig planlægning.

Vi tilbyder:

  • Fleksibel arbejdstid
  • Spændende arbejdsopgaver og mulighed for at udvikle dig yderligere
  • Vi arbejder på Rådhuset til kl. 18.00 om mandagen, men får til gengæld tidligt fri om fredagen
  • Hjemmearbejde om fredagen
  • Fantastisk kantine, motionsrum mm.
  • Minimum 40 rare kollegaer


Vi har fast arbejdsplads på Rådhuset i Kokkedal, som ligger tæt på motorvejen, – men vi skal dagligt ud til vores bygninger, som ligger i hele kommunen. Til det har vi elbiler til rådighed – så det er vigtigt, at du har kørekort.

YDERLIGERE INFO

Ansøgningsfrist: 25. april kl. 12

Tiltrædelse: 1. juni

Lokation: Kokkedal

Har vi vagt din interesse, så kontakt endelig Teamleder Hanne Nørgaard på tlf. 20 15 18 71 eller Maskinmester Mads Skyth Jensen tlf. 21 12 99 90

Vi glæder os meget til at modtage din ansøgning snarest muligt – dog senest 25. april 2025 kl. 12.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende i takt med modtagelse af ansøgninger med henblik på efterfølgende ansættelse snarest mulig.

Løn – og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår forhandles iht. gældende overenskomst og kandidatens kompetencer og erfaring.

Læs mere om Fredensborg  Kommune her.

 

DINE FORDELE
SOM MEDLEM I MF

STANDARDPLUS-PAKKEN

TEKSTANNONCE MED DOBBELT SYNLIGHED

Det får du:

• 4 ugers målrettet eksponering af din virksomhed og
jobannonce på Maskinmesterjob.dk.


• Synlighed over for 14.000 tekniske specialister
i Maskinmesterjobs nyhedsbrev.


• Opslag med din annonce på Maskinmesterjobs
Facebook og LinkedIn.


• En 1/2-sides annonce i fagmagasinet
Maskinmesteren.

PRIS
10.995 KR. (EKS. MOMS)

ANNONCEFORMATER

Vi modtager formater i: jpg. gif, png. maks 1,5 MB. Levering skal være til både desktop og mobil.

Desktop

1400 x 270 pixel

1400 x 450 pix

Mobile

1400 x 270 pixel

SÅDAN GØR DU

  1. Kontakt mediakonsulent Dorte Schlünzen på 7610 1146/dosc@stibo.com eller Maskinmestrenes Forening på 3336 4920/ maskinmesterjob@mmf.dk.

  2. Send materiale bestående af:
    Annonceteksten i et worddokument, virksomhedens kontaktinformation, afdeling, logo i høj opløsning, fakturainformation, fotos/video samt relevante brancher til opsætning af søgekriterier:
    Service/handel/rådgivni g, industri, energiforsyning/vand/renovation, skibsfart, offshore og bygge/anlæg.

  3. Materiale, som er modtaget inden kl. 12.00, bliver opsat senest kl. 9.00 næste dag.

  4. Din jobannonce er online indtil ansøgningsfristen eller 4 uger fra offentliggørelsen.