#45 Service med maritim DNA
Som henholdsvis Service Development Manager og Service Engineer er Jacob Rasmussen og Jesper Jensen med på holdet af tekniske specialister, der sørger for, at teknologivirksomheden Green Instruments’ måleudstyr fungerer som det skal hos kunderne.
Mens Jacob leverer rådgivning med kontoret som base, sender Jespers rolle ham rundt i primært Europa, en del i Asien og lidt i USA, hvor han træder til med sin ekspertise, når der er brug for det. Begge bruger desuden en del til i Green Instruments’ Academy for at være opdateret på løsningerne.
»Så der er en del teknisk rådgivning over for kunderne i forhold til at installere korrekt og den slags. Og så vil vi jo også gerne ud af besøge dem – enten ombord på et fartøj eller på kontoret hos en superintendent – for at høre, hvordan det går, og se på sagerne, hvis de har nogle mærkelige data,« siger Jacob Rasmussen.
Relaterede podcasts
- #32 Praktikanter skaber værdi hos NGI
- #34 Her er der kerneopgaver til masser af mestre
- #35 Mestre i køl og data kan mærke de grønne vinde
- #36 En bred vifte af teknik og ledelse
- #37 Når måling giver muligheder
- #38 Grib opgaverne og lær at stå på egne ben
- #39 Rum til vægt på unge skuldre
- #41 Store planer med driften i centrum (del 4)
- #42 Overvind de fem benspænd for godt samarbejde i dit team
- #43 CCS – uundgåelig teknologi med stort potentiale
No related posts found